Leguanen (groep 6)

Wij zijn een groep 6 die leerroute 2 VMBO volgt. Wij vinden het bij de leguanen belangrijk dat iedereen zich veilig voelt en met plezier naar school gaat. Want als je met plezier naar school gaat, is er ruimte om te leren. Fouten maken vinden we niet erg, daar leer je van. We doen ons best en door te oefenen worden we beter.  We werken veel met wisbordjes en beurtenstokjes zodat iedereen actief meedoet, gezien wordt en aan de beurt komt.

We werken hard aan rekenen, lezen en spelling en besteden ook veel tijd aan wereldoriëntatie, gym en creativiteit. Daarnaast zijn we veel bezig met sociaal-emotionele vorming (Kanjertraining). Iedereen is een kanjer en mag zijn wie hij of zij is. We accepteren elkaar, werken samen en vertrouwen elkaar.

Elisa Pijnaker